In a pratica di u monitoraghju di a pressione differenziale, pudemu nutà chì qualchì volta l'output di u trasmettitore di pressione differenziale deve esse trasfurmatu in un signale di radice quadrata 4 ~ 20 mA. Tali applicazioni si verificanu spessu in u sistema di misurazione di u flussu industriale chì utilizza u principiu di a pressione differenziale chì hè unu di l'approcci populari per u monitoraghju di a portata. Dopu chì a misurazione di u flussu DP hè stata brevemente rivista, pudemu capisce u rolu di u trasmettitore di pressione differenziale in l'assistenza à u funziunamentu di u misuratore di flussu.
I misuratori di flussu ghjocanu un rollu vitale in u monitoraghju di a velocità di u fluidu trà una reta di pipeline industriali cumplessa, furnendu una lettura di u flussu in modu puntuale è precisu, ciò chì cuntribuisce à una gestione efficace di i materiali è à a sicurezza operativa. L'approcciu di pressione differenziale hè una di e principali tecnulugie di misurazione di u flussu chì include i tipi di misuratori di flussu. Sò diffirenti in struttura, ma spartenu obiettivi operativi simili per creà un spaziu di pressione per u calculu di u flussu basatu annantu à u principiu chjave diL'equazione di BernoulliL'energia tutale custituita da l'energia cinetica è putenziale in u flussu di fluidu ferma custante indipendentemente da e cundizioni. Dunque, l'elementu primariu di questi misuratori di portata DP hè essenzialmente un dispositivu di strozzamentu (piastra à orifiziu, tubu venturi, tubu di Pitot, conu in V, ecc.) per creà una accelerazione di u flussu in a sezione lucale, purtendu à una calata di a pressione idrostatica di u fluidu.
Eccu induve u trasmettitore di pressione differenziale entra in ghjocu. L'elementi primari sò solu dispositivi meccanichi, generanu fisicamente una differenza di pressione in u prucessu, ma nimu di elli hè capace di misurà direttamente u valore è u signale di uscita. Dunque, anu bisognu di un assistente per rilevà a pressione differenziale trà a monte è a valle è infine cunvertisce la in un signale di uscita di u valore di misurazione di u flussu - sona cum'è un compitu adattatu per u trasmettitore di pressione differenziale.
Dopu chì a misurazione di DP hè stata stabilita, a quistione seria cumu si pò mette in relazione a pressione differenziale è u flussu vulumetricu? Basatu annantu à l'equazione di Bernoulli è l'equazione di cuntinuità, esiste una relazione non lineare trà a pressione differenziale generata (ΔP) è u flussu di fluidu attuale (Q):
Q=K√ΔP
Induve K rapprisenta un cuefficiente specificu di u metru decisu da i fattori u tipu d'elementu primariu è parechji altri fattori (densità di u fluidu, dimensione di a pipa è cusì). U signale grezzu 4~20mA di u trasmettitore ùn hè micca lineare à a portata è ùn hè micca capace di rapprisintà currettamente a so tendenza. U prublema pò esse risoltu da l'integrazione di l'estrazione di a radica quadrata (SRE) chì face a radica quadrata di u ΔP nativu rendendu u signale proporzionale à a portata vulumetrica à a fine.
Sè u trasmettitore ùn hè micca capace di eseguisce SRE internamente, u calculu deve esse gestitu da un urdinatore di flussu esternu o da un sistema di cuntrollu, ciò chì puderia aggravà a cumplessità è i putenziali punti d'errore in u routing di u signale. Dunque, i trasmettitori DP muderni anu di solitu una funzione SRE di signale integrata in u circuitu analogicu è ponu furnisce una radica quadrata di 4 ~ 20 mA. Inoltre, i trasmettitori DP ponu implementà un tagliu di flussu bassu per mitigà a deriva di u sensore chì puderia esse amplificata sproporzionatamente à una bassa velocità di flussu. Questa funzione di u software forza l'uscita à 4 mA (0% di flussu) quandu u flussu calculatu scende sottu à una soglia definita per evità un signale erraticu è una falsa accumulazione di flussu.
I sistemi di misurazione di u flussu di pressione differenziale sò una di e tecnulugie di cuntrollu di u flussu più pruvate è populari. Mentre offrenu vantaghji eccezziunali, ci sò ancu limitazioni per via di a struttura è di u principiu:
+ Cuncepimentu standardizatu, tecnulugia ben stabilita
+ Struttura robusta è durevule, senza parti mobili
+ Precisione è stabilità migliorate
- Perdita di pressione permanente
- Rapportu di turndown strettu
- Sensibile à i cambiamenti di densità di u fluidu è altri fattori
Sceglie u misuratore di flussu adattatu hè vitale per l'efficienza è a precisione di a misurazione di u flussu di fluidi. Cunsiderendu cumpletamente i fattori operativi, l'utilizatori ponu piglià decisioni infurmate chì si allineanu cù esigenze specifiche.Shanghai Wangyuanhè stata impegnata in a fabricazione è a manutenzione di strumenti di misurazione è di cuntrollu per più di 20 anni, cumpresi tutti i tipi di misuratori di portata, trasmettitori di pressione differenziale è altri raccordi per a misurazione di u flussu. Sè avete altre dumande o esigenze, ùn esitate micca à cuntattateci.
Data di publicazione: 25 d'aostu 2025


